2012年6月21日木曜日

英語のサンプル ラブレター 3 English Sample Love Letter 3



無料英会話レッスン公開中!このレッスンで結構学べます☆もっと無料レッスンを受けたい方はこちらのウェブサイトまでどうぞ→http://10minsstudy.com

Love Letter 3 - Beginning of Lie 嘘のはじまり

Dear. XXX,

親愛なるXXXさんへ、

I am writing you this letter because I love you and I care for you. I just don't want our relationship start out with lies. I always want the truth. You always are good to me and I want to always be good to you. So, I don't want you to get defensive and try to flip the script on me when I ask you a question.


この手紙をあなたに書いているのは、私があなたの事が大好きであなたの事本当に想っているから。ただ、私たちの関係が嘘で始まって欲しくない。いつも本当でいたい。あなたはいつも私に良くしてくれて、わたしもあなたにいつも良くしてあげたい。だから、私があなたに何か質問した時には、無視したり、話の内容を変えたりしないで欲しい。


I know that you do care about me, but I don't want us to have lie to each other. That would quiet be like twisting a knife slowly into the gut of our relationship and watching it die slowly.


あなたが私の事をよく想っているのはわかってる。けど、私たちお互いに嘘をついて欲しくない。嘘つくっていうのは、お腹にナイフをゆっくり突き刺して、死んでいくのをただゆっくり見ているのと同じ事だと思う。


And, I don't want to be played or be stupid, believing in something that is not true.
そして、私だって本当でもない事を信じて、遊ばれたくもないし、バカになりたくない。


We can be as strong as you want to be. I do care about you and I know you do too because we are also friends. I just wanted to tell you we should always tell the truth and that I love you.
あなたが望んでいるように私たちは強くなれる。私もあなたの事を想っているし、あなたも私の事を想っているの知っている、だって私たちは友達でもあるから。ただ、いつも真実を伝えるべきだって言う事を伝えたかった。そして、あなたが大好きだって事と。

0 件のコメント:

コメントを投稿